dimecres, 30 de maig del 2012

Ja tenim els murals!

Durant els darrers dies els alumnes de 2n han presentat els seus murals a la resta de companys de la classe. Han treballat molt i els resultats aquí els teniu. Esperem que us agradi!




   

dijous, 24 de maig del 2012

Què volem saber dels cavalls?

Finalment ja podem començar a mostrar la nostra tasca amb el projecte.
En aquesta primera entrega ens preguntem què és allò que volem saber sobre els cavalls.
Esperem que us agradi!

dimarts, 24 de gener del 2012

Vídeo sobre els cavalls

El nostre projecte sobre els cavalls està en marxa!
Després de comentar entre tots què sabíem i què volíem saber sobre el nostre animal, vam intentar dibuixar-lo tant per dins com per fora. A més, per tal d'aprendre més coses, vam veure aquest vídeo durant l'hora de projecte. Esperem que us agradi!

Els drets dels infants i una visita inesperada

Tots els nens i nenes de la classe vam participar al concurs de dibuix que se celebra cada any al nostre poble sobre els drets universals dels infants. El dret que vam triar per treballar fou el dret a l'educació i al joc.

Degut a la nostra participació al concurs, l'alcaldessa de Vallirana ens va voler donar les gràcies i ens va fer una visita inesperada a classe. Va ser tot un honor! A més, com a mostra d'agraïment, ens va portar un regal!

Moltes gràcies Alcaldessa!





El Nadal a l'escola!


Quan va arribar el temps d'advent i de celebració del Nadal, a l'escola vam començar a fer un munt d'activitats preparant el naixement de Jesús: vam dur menjar per repartir entre la gent més pobre al Cotolengo; vam rebre cartes de diferents llocs del món on cada nen o nena que ens l'enviava ens explicava com celebrava aquestes festes; vam aprendre una poesia sorpresa per dir a casa el dia de Nadal; vam muntar el pessebre al passadís; vam fer un arbre de Nadal decorant-lo amb les nostres mans, etc, etc, etc.
Però el més divertit de tot va ser el concert. Quins nervis vam passar tots plegats!
L'últim dia vam fer cagar el tió. A la classe de 2n ens va portar un munt de jocs de taula!!
Finalment, aquella tarda, vam jugar de valent i quan va ser l'hora de marxar, ens vam desitjar un bon Nadal i un molt feliç any nou 2012!!!!
- Fins l'any que ve!


La castanyada


A l'escola vam celebrar la castanyada. Els alumnes de 5è ens van presentar la història de la castanyera i alguns nens de primer i de segon vam fer de castanyes!