El dijous 20 d'octubre vam anar a visitar el parc de bombers de Sant Feliu.
Durant tot el matí, vam veure amb quins estris treballen i com es preparen i com s'organitzen quan han de sortir a socórrer algú. Els bombers surten sobretot quan reben alarmes de incendis i inundacions.
Per començar, ens van deixar pujar a un dels seus camions i ens van ensenyar els seus uniformes. El que més ens va sorprendre va ser el pes de les bombones d'oxigen que porten a l'esquena i el pes de les seves jaquetes. A més vam saber que el casc que porten amaga dues ulleres secretes per protegir els seus ulls del foc. Pel que fa al color del casc, ens van explicar que depèn del càrrec que tenen els bombers i els seus caps: el casc groc és pels bombers de primera; el casc vermell pels caporals i el casc blau és pel sergent.
Per acabar la visita, vam veure dos vídeos en els quals se'ns donaven consells per prevenir accidents a casa i se’ns indicava què havíem de fer en cas de viure un incendi de prop. Per últim vam haver de memoritzar el número 112 !
Aquí us mostrem fotos d'aquell dia!
Fins la propera!