dimarts, 24 de gener del 2012

Els drets dels infants i una visita inesperada

Tots els nens i nenes de la classe vam participar al concurs de dibuix que se celebra cada any al nostre poble sobre els drets universals dels infants. El dret que vam triar per treballar fou el dret a l'educació i al joc.

Degut a la nostra participació al concurs, l'alcaldessa de Vallirana ens va voler donar les gràcies i ens va fer una visita inesperada a classe. Va ser tot un honor! A més, com a mostra d'agraïment, ens va portar un regal!

Moltes gràcies Alcaldessa!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada