El passat 7 d'octubre, els nens i nenes de l'escola, vam celebrar el dia de la Verge del Roser, la patrona de l'escola. Entre tots els cursos vam crear un gran collaret de perles, el qual hem penjat a la porteria de l'escola. En aquest collaret hi llegim la paraula FRATERNITAT, el valor que estem treballant aquest curs. La fraternitat vol dir que hem de ser persones que cuiden i estimen les altres persones del món, siguin com siguin i vinguin d'allà on vinguin. Cada classe portava un ingredient per fer el gran pastís de la fraternitat i era una paraula que començava per una de les lletres de FRATERNITAT. A nosaltres ens va tocar la lletra N i va ser la N de NOBLESA. A l'Óscar li va tocar llegir aquesta paraula davant de totes les altres classes i també va haver de posar la perla de 2n en el gran collaret.
Al migdia vam fer una gincana organitzada pels nois i noies de 4t d'E.S.O. i per la tarda vam tenir una festassa en la quals tots, petits i grans, vam gaudir d'allò més!
Fins aviat!
dimecres, 26 d’octubre del 2011
Celebració Verge del Roser
dijous, 13 d’octubre del 2011
BENVINGUTS A LA CLASSE DELS CAVALLS
Els nens i nenes de segon us volem explicar tot allò que anem treballant i aprenent durant aquest curs i, alhora, ens agradaria molt que ens ajudessiu a omplir aquest blog. Sempre sou els pares els que ens expliqueu coses sobre el món i nosaltres els que us fem preguntes i comentaris; ara ho farem al revés!
No només us exposarem les coses que anem investigant sobre els cavalls i els animals de granja, sinó també qualsevol activitat o sortida que ens acosti a saber més i més coses.
Comencem!
No només us exposarem les coses que anem investigant sobre els cavalls i els animals de granja, sinó també qualsevol activitat o sortida que ens acosti a saber més i més coses.
Comencem!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)