El nostre projecte sobre els cavalls està en marxa!
Després de comentar entre tots què sabíem i què volíem saber sobre el nostre animal, vam intentar dibuixar-lo tant per dins com per fora. A més, per tal d'aprendre més coses, vam veure aquest vídeo durant l'hora de projecte. Esperem que us agradi!
dimarts, 24 de gener del 2012
Vídeo sobre els cavalls
Els drets dels infants i una visita inesperada
Tots els nens i nenes de la classe vam participar al concurs de dibuix que se celebra cada any al nostre poble sobre els drets universals dels infants. El dret que vam triar per treballar fou el dret a l'educació i al joc.
Degut a la nostra participació al concurs, l'alcaldessa de Vallirana ens va voler donar les gràcies i ens va fer una visita inesperada a classe. Va ser tot un honor! A més, com a mostra d'agraïment, ens va portar un regal!

Moltes gràcies Alcaldessa!
El Nadal a l'escola!
Però el més divertit de tot va ser el concert. Quins nervis vam passar tots plegats!
Finalment, aquella tarda, vam jugar de valent i quan va ser l'hora de marxar, ens vam desitjar un bon Nadal i un molt feliç any nou 2012!!!!
- Fins l'any que ve!
La castanyada
A l'escola vam celebrar la castanyada. Els alumnes de 5è ens van presentar la història de la castanyera i alguns nens de primer i de segon vam fer de castanyes!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


