El dijous 20 d'octubre vam anar a visitar el parc de bombers de Sant Feliu.
Durant tot el matí, vam veure amb quins estris treballen i com es preparen i com s'organitzen quan han de sortir a socórrer algú. Els bombers surten sobretot quan reben alarmes de incendis i inundacions.
Per començar, ens van deixar pujar a un dels seus camions i ens van ensenyar els seus uniformes. El que més ens va sorprendre va ser el pes de les bombones d'oxigen que porten a l'esquena i el pes de les seves jaquetes. A més vam saber que el casc que porten amaga dues ulleres secretes per protegir els seus ulls del foc. Pel que fa al color del casc, ens van explicar que depèn del càrrec que tenen els bombers i els seus caps: el casc groc és pels bombers de primera; el casc vermell pels caporals i el casc blau és pel sergent.
Per acabar la visita, vam veure dos vídeos en els quals se'ns donaven consells per prevenir accidents a casa i se’ns indicava què havíem de fer en cas de viure un incendi de prop. Per últim vam haver de memoritzar el número 112 !
Aquí us mostrem fotos d'aquell dia!
Fins la propera!
dimecres, 2 de novembre del 2011
dimecres, 26 d’octubre del 2011
Celebració Verge del Roser
El passat 7 d'octubre, els nens i nenes de l'escola, vam celebrar el dia de la Verge del Roser, la patrona de l'escola. Entre tots els cursos vam crear un gran collaret de perles, el qual hem penjat a la porteria de l'escola. En aquest collaret hi llegim la paraula FRATERNITAT, el valor que estem treballant aquest curs. La fraternitat vol dir que hem de ser persones que cuiden i estimen les altres persones del món, siguin com siguin i vinguin d'allà on vinguin. Cada classe portava un ingredient per fer el gran pastís de la fraternitat i era una paraula que començava per una de les lletres de FRATERNITAT. A nosaltres ens va tocar la lletra N i va ser la N de NOBLESA. A l'Óscar li va tocar llegir aquesta paraula davant de totes les altres classes i també va haver de posar la perla de 2n en el gran collaret.
Al migdia vam fer una gincana organitzada pels nois i noies de 4t d'E.S.O. i per la tarda vam tenir una festassa en la quals tots, petits i grans, vam gaudir d'allò més!
Fins aviat!
Al migdia vam fer una gincana organitzada pels nois i noies de 4t d'E.S.O. i per la tarda vam tenir una festassa en la quals tots, petits i grans, vam gaudir d'allò més!
Fins aviat!
dijous, 13 d’octubre del 2011
BENVINGUTS A LA CLASSE DELS CAVALLS
Els nens i nenes de segon us volem explicar tot allò que anem treballant i aprenent durant aquest curs i, alhora, ens agradaria molt que ens ajudessiu a omplir aquest blog. Sempre sou els pares els que ens expliqueu coses sobre el món i nosaltres els que us fem preguntes i comentaris; ara ho farem al revés!
No només us exposarem les coses que anem investigant sobre els cavalls i els animals de granja, sinó també qualsevol activitat o sortida que ens acosti a saber més i més coses.
Comencem!
No només us exposarem les coses que anem investigant sobre els cavalls i els animals de granja, sinó també qualsevol activitat o sortida que ens acosti a saber més i més coses.
Comencem!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)