
Quan va arribar el temps d'advent i de celebració del Nadal, a l'escola vam començar a fer un munt d'activitats preparant el naixement de Jesús: vam dur menjar per repartir entre la gent més pobre al Cotolengo; vam rebre cartes de diferents llocs del món on cada nen o nena que ens l'enviava ens explicava com celebrava aquestes festes; vam aprendre una poesia sorpresa per dir a casa el dia de Nadal; vam muntar el pessebre al passadís; vam fer un arbre de Nadal decorant-lo amb les nostres mans, etc, etc, etc.
Però el més divertit de tot va ser el concert. Quins nervis vam passar tots plegats!

L'últim dia vam fer cagar el tió. A la classe de 2n ens va portar un munt de jocs de taula!!
Finalment, aquella tarda, vam jugar de valent i quan va ser l'hora de marxar, ens vam desitjar un bon Nadal i un molt feliç any nou 2012!!!!
- Fins l'any que ve!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada