dimarts, 24 de gener del 2012

La castanyada


A l'escola vam celebrar la castanyada. Els alumnes de 5è ens van presentar la història de la castanyera i alguns nens de primer i de segon vam fer de castanyes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada