AL GALOP!
dimarts, 24 de gener del 2012
La castanyada
A l'escola vam celebrar la castanyada. Els alumnes de 5è ens van presentar la història de la castanyera i alguns nens de primer i de segon vam fer de castanyes!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada