dimarts, 24 de gener del 2012

Vídeo sobre els cavalls

El nostre projecte sobre els cavalls està en marxa!
Després de comentar entre tots què sabíem i què volíem saber sobre el nostre animal, vam intentar dibuixar-lo tant per dins com per fora. A més, per tal d'aprendre més coses, vam veure aquest vídeo durant l'hora de projecte. Esperem que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada