El nostre projecte sobre els cavalls està en marxa!
Després de comentar entre tots què sabíem i què volíem saber sobre el nostre animal, vam intentar dibuixar-lo tant per dins com per fora. A més, per tal d'aprendre més coses, vam veure aquest vídeo durant l'hora de projecte. Esperem que us agradi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada