Durant els darrers dies els alumnes de 2n han presentat els seus murals a la resta de companys de la classe. Han treballat molt i els resultats aquí els teniu. Esperem que us agradi!
dimecres, 30 de maig del 2012
Ja tenim els murals!
dijous, 24 de maig del 2012
Què volem saber dels cavalls?
Finalment ja podem començar a mostrar la nostra tasca amb el projecte.
En aquesta primera entrega ens preguntem què és allò que volem saber sobre els cavalls.
Esperem que us agradi!
En aquesta primera entrega ens preguntem què és allò que volem saber sobre els cavalls.
Esperem que us agradi!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)