dimecres, 30 de maig del 2012

Ja tenim els murals!

Durant els darrers dies els alumnes de 2n han presentat els seus murals a la resta de companys de la classe. Han treballat molt i els resultats aquí els teniu. Esperem que us agradi!




   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada