AL GALOP!
dimecres, 30 de maig del 2012
Ja tenim els murals!
Durant els darrers dies els alumnes de 2n han presentat els seus murals a la resta de companys de la classe. Han treballat molt i els resultats aquí els teniu. Esperem que us agradi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada