dimecres, 26 d’octubre del 2011

Celebració Verge del Roser

El passat 7 d'octubre, els nens i nenes de l'escola, vam celebrar el dia de la Verge del Roser, la patrona de l'escola. Entre tots els cursos vam crear un gran collaret de perles, el qual hem penjat a la porteria de l'escola. En aquest collaret hi llegim la paraula FRATERNITAT, el valor que estem treballant aquest curs. La fraternitat vol dir que hem de ser persones que cuiden i estimen les altres persones del món, siguin com siguin i vinguin d'allà on vinguin. Cada classe portava un ingredient per fer el gran pastís de la fraternitat i era una paraula que començava per una de les lletres de FRATERNITAT. A nosaltres ens va tocar la lletra N i va ser la N de NOBLESA. A l'Óscar li va tocar llegir aquesta paraula davant de totes les altres classes i també va haver de posar la perla de 2n en el gran collaret.

Al migdia vam fer una gincana organitzada pels nois i noies de 4t d'E.S.O. i per la tarda vam tenir una festassa en la quals tots, petits i grans, vam gaudir d'allò més!

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada