Els nens i nenes de segon us volem explicar tot allò que anem treballant i aprenent durant aquest curs i, alhora, ens agradaria molt que ens ajudessiu a omplir aquest blog. Sempre sou els pares els que ens expliqueu coses sobre el món i nosaltres els que us fem preguntes i comentaris; ara ho farem al revés!
No només us exposarem les coses que anem investigant sobre els cavalls i els animals de granja, sinó també qualsevol activitat o sortida que ens acosti a saber més i més coses.
Comencem!
magrada sa foto
ResponElimina